Achterafbetalen via Klarna

Bij Pucshop.nl heeft u de mogelijk om uw bestelling achteraf te betalen. Hiervoor maken wij gebruik van de betaalprovider Klarna. Klarna achterafbetalen is een betrouwbare en erkende betaalprovider.

Het kan voorkomen dat uw betaling wordt geweigerd via Klarna, dit kan diverse oorzaken hebben. Wilt u weten waarom de achterafbetaling via Klarna niet lukt? Lees hier onze tips.

Klarna achterafbetalen

Klarna is een handige betaalprovider waarmee u uw bestelling later kunt betalen. Dit is een erg veilige manier om online te betalen, uw betaaltermijn gaat pas in zodra u het pakket ook daadwerkelijk heeft ontvangen. Zo koopt u veilig een eenvoudig online bij Pucshop.nl

Klarna betaling lukt niet?

Het kan voorkomen dat uw betaling wordt geweigerd. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Krijgt u een foutmelding bij Klarna achteraf betalen? Probeer de gegeven foutmelding te bekijken om te kijken wat er precies fout gaat. In veel gevallen is het eenvoudig te verhelpen.

Heeft u uw adres gegevens juist ingevoerd?

Zowel bij het bestellen van uw order als bij Klarna achterafbetalen dienen de adresgegevens juist te zijn. Maakt u een typefout in uw naam, e-mail, geboortedatum, adres, huisnummer, postcode of woonplaats? Dan kan uw betaling al worden geweigerd. Deze gegevens heeft Klarna nodig om de betaling te controleren.

Controleer uw e-mail adres op juistheid. Op het door uw opgegeven e-mail adres worden de betaalgegevens van Klarna doorgemaild. Het controleren van uw persoonlijke gegevens is de meest voorkomende fout dat een betaling via Klarna niet lukt.

Is het achteraf betalen bedrag te hoog?

Niet alle bestelling kunnen worden goedgekeurd door Klarna. Uw bestelgeschiedenis via Klarna en de kosten van de door uw geplaatste bestelling kunnen uitmaken of uw bestelling wel of niet kan worden doorgevoerd. Klarna verleent u een krediet wat moet worden goedgekeurd. Pucshop.nl heeft in verband met de strenge AVG-wet geen inzage of invloed op deze beslissing.

Klarna raadt over het algemeen aan om, wanneer u voor de eerste keer bestelt via achterafbetalen, te kiezen voor een laag bedrag. Naarmate u vaker bij Klarna bestelt zal ook het bedrag wat u kunt achterafbetalen groter worden.

Indien het onduidelijk is of het bedrag van de bestelling te hoog is, kunt u contact opnemen met Klarna. Klarna heeft een telefonische helpdesk, welke te bereiken is op nummer: 020 – 80 82 852.

De betaling via Klarna lukt echt niet

Mocht de betaling om een of andere reden worden geweigerd door Klarna, en u heeft contact gehad met Klarna, ook dan kunnen wij uw bestelling door laten gaan.

Wij bieden alternatieve mogelijkheden om uw bestelling af te kunnen ronden zoals iDeal, PayPal, CreditCard, Bancontact, KBC en Belfius. In sommige gevallen, zoals zakelijke bestellingen, is het bij Pucshop.nl ook mogelijk om te werken op factuurbasis. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

Tip: Chatten met Klarna

Vind u het eenvoudiger om te kunnen chatten met Klarna? Hier kunt u chatten met Klarna.

Image%20Alt%20Text